GCS Group

You are here: Home Departament Intretinere Cladiri Intretinere Imobile Birouri
Today isMarți,17Septembrie,2019

Preocuparea permanenta pentru dezvoltarea serviciilor pe care le oferim in domeniul instalatiilor pentru constructii, a dus la infiintarea departamentului de mentenanţă.

Oferim serviciul de mentenanţă a instalatiilor pentru constructii: instalatii sanitare, instalatii de incalzie, instalatii de ventilare si climatizare, instalatii de stingere incendiu.
Proprietarii cladirilor care doresc sa-si externalizeze serviciul de intretinere pentru instalatii pot contracta serviciul de mentenanţă.


Tipuri de mentenanţă

Mentenanţa preventiva are un plan de actiuni urmarind prevenirea avariilor echipamentelor, proiectat sa asigure si sa mentina buna functionare a acestora, prin inlocuirea componentelor uzate inaintea defectarii lor. 
Mentenanţa preventiva presupune controale periodice, revizii la intervale stabilite de normative sau producatori, schimburi de materiale consumabile, lubrifiere.

Mentenanţa predictiva contribuie la determinarea precisa a actiunilor de intretinere. Aceasta are ca efect importante reduceri ale costurilor, deoarece se desfasoara in perioada functionarii echipamentelor, se face in urma rapoartelor unui soft specializat

Mentenanţa corectiva se impune pentru remedierea imediata a unei defectiuni, aparuta accidental. Principalele activitati constau in repararea, sau inlocuirea pieselor defecte.


Departamentul mentenanţă cuprinde:

  • Echipe de interventie care asigura interventii in situatii de urgenta, pentru remedierea avariilor in timpul cel mai scurt, pentru diverse situatii neprevazute privind echipamentele, instalatiile etc., executa lucrari de reparatii curente si capitale;
  • Echipe de revizori care verifica, masoara parametrii, regleaza instalatiile si echipamentele,      ( apa, gaze naturale, energie electrica),
  • Dispecerat  asigura: remedierea in timp optim a oricaror defecte aparute, permanenta monitorizare a echipelor de interventie si revizie, coordonarea actiunilor care sa permita interventiile rapide in cladire, primirea tuturor cererilor in ceea ce priveste solicitarile de interventii sau reparatii. Toate informatiile sunt colectate la dispecerat care are un numar unic de telefon si o persoana de contact

Avantajele utilizarii serviciului:

  • Reducerea costurilor cu intretinerea, prin prevenirea situatiilor de avarie si mentinerea in parametrii optimi a instalatiilor
  • Reducerea costurilor pentru utilitati (apa, gaze, energie electrica) prin reglarea instalatiilor si eliminarea pierderilor
  • Program de mentenanta definit pentru fiecare tip de instalatie
  • Rapoarte periodice
  • Siguranta proprietatii, controlul si eliminarea rapida a problemelor de intretinere, fara disconfortul creat de situatii limita si cautari de moment a unui prestator de servicii in instalatii.
  • Utilizarea performantelor cladirii (siguranta, confort, eficienta consumurilor) la parametrii proiectati prin monitorizare, verificari, masuratori, reglarea instalatiilor si echipamentelor
  • Managementul mentenantei prin utilizare de soft specializat in calculul parametrilor functionali optimi pentru volumul cladirii, anotimp si numar de ocupanti ai cladirii.
  • Intretinerea si monitorizarea instalatiilor in constructii in conformitate cu legile si reglementarile romane si ale Uniunii Europene;
  • Servicii profesionale, de calitate, efectuate de catre personal specializat;
  • Garantarea prin polita de asigurare de raspundere civila si profesionala a serviciilor prestate.